Nokia mijenja strategiju prodaje uređaja

Nokia je odlučila promijeniti strategiju prodaje svojih uređaja pogotovo Windows Phone serije. Sa masovnog oglašavanja uređaja Nokia će od sada strategiju prodaje usmjeriti na ugovore sa vodećim operaterima, slično kao na američkom tržištu gdje je Nokia imala ugovor sa At&t, jednim od većih operatera u SAD-u. Na Europskom tržištu Nokia cilja na France Telecom i Deutsche Telekom, kako prenosi Financial Times. Koliko nam je poznato, Nokia World, koji će se održati početkom listopada, je razbijen u nekoliko manjih događaja, a prvi događaj će biti organiziran upravo za poslovne partnere te operatere.

Sa ovakvim pristupom Nokia ima dobru šansu prodati više uređaja ako s operaterima napravi dobar ugovor te ih nagovori na bolje reklamiranje njenih uređaja korisnicima tog operatera. Međutim, ciljanje na samo jednog operatera na manjim tržištima gdje nekoliko operatera ima gotovo podjednak broj korisnika ovakav način prodaje može biti negativan. Zato pretpostavljam da će Nokia ipak biti zastupljena kod većine operatera sa nešto primamljivijim cijenama svojih uređaja kod nekih.

Sigurna je jedna stvar da se od WP8 uređaja mnogo očekuje, i da Nokia ima šansu vratiti se na stazu stare slave sa par dobrih WP8 uređaja. S nestrpljenjem očekujemo prve WP8 Nokia uređaje 🙂

Via TNB

Oglasi

10 thoughts on “Nokia mijenja strategiju prodaje uređaja

  1. Šta to znači da ako Nokia ne bude imala ugovor sa Vipom, a ja sam na Vip mreži neču moči kupit mobitel?

    • Ovo je vise ugovor o agresivnoj promociji . Recimo VIP ima Lumiu 800 , a ja jos nisam vidio ni jedne reklame od VIP-a .

    • Recimo to. Ja sam na teletu, koje uopće nema Lumije ili bolje Nokije upravo jer ih ima T-Mobile i Vipnet. Al mi se neda ić na T-Mobile samo zato što mogu dobit 200 kuna jeftinije Lumiju ili 808.

  2. To sam ja pokusao instalirat , napravit , ali meni je puka film pa san odusta . Nije se dalo inatalirat .
    Vjesti s burze 😉
    Skok dionica od 7% i snizavanje kreditnog rejtinka od moodya i fitcha ….

Komentiraj

