(Anketa) Što očekujete i koje Nokia uređaje želite vidjeti 5.rujna?

U zadnje vrijeme je mnogo nagađanja što će Nokia novoga pokazati svijetu te kako će stvari biti drugačije. Do sada smo vidjeli nekoliko različitih maski potencijalnih Lumia ili proto uređaja, nekoliko renderiranih grafika, fotografija mutnih poleđina i promo videa koji nas navode na mnoga razmišljanja. Tako se čak provlači mogućnost Pureview Lumije sa 21 MP, a možda i QWERTY Lumije. Zanima nas vaše i vaše mišljenje, te što vi mislite da bi mogli vidjeti na skorašnjem predstavljanju Nokia Lumia.

Uz vjerojatne uređaje srednjeg cijenovnog razreda nedostaje uređaj koji će napraviti prekretnicu. Imamo par prijedloga mogućih novih uređaja, a vi nabacite svoju ideju uz predložene ili što bi voljeli vidjeti.

  1. Lumia (Phi) sa 5” zaslonom, 1,5 GHz dvo-jezgrenim procesorom i 21 MP Pureview kamerom

2. Nokia Lumia Tablet (10” zaslon, 12 MP Pureview, dvo-jezgreni 1,5 GHz procesor)

3. Nokia Lumia sa 4,8” zaslonom, 1,5 dvo-jezgreni procesor i 41MP Pureview kamerom

4. Nokia Phablet (zaslon veći od 5”, četvero-jezgreni 1,5 GHz procesor , 21 MP Pureview)

Što mislite, kakve su šanse da se jedan od navedenih uređaja pojavi na događaju u New Yorku?

Oglasi

11 thoughts on “(Anketa) Što očekujete i koje Nokia uređaje želite vidjeti 5.rujna?

    • Čini mi se da se sprema nešto takvo, sa 3,5” zaslonom, a ostale karakteristike su 1,5 GHz dvojezgreni procesor, 5MP kamera… Negdje sam naletio na to, no nemoj me držati za riječ

  1. Ja zelim 2. Jer vec godinu dana odgadjan kupnju tableta u nadi da ce ga Nokia izbaciti . A u vezi mobitela 4.5″ PW uredjaj . Jezgre nisu bitne jer WP leti na jednoj . I naravno da izgleda lijepo .

  2. Ja isto navijam za tablet, jer on još nedostaje u svim tim eksperimentima koje je Nokia napravila u posljednjih godinu i po dana. Al kad bi Phi imala Pureview, i blizu 5” zaslona bio bi to ultimativni uređaj koji bi mogao biti i konzola.

  3. Nokiju volim zbog kvalitete izrade. Ako se pojavi bilo kakav uređaj koji će mi biti draži od moje N97 mini, ja ću ga kupiti.

  4. Očekujem jedan model sa pureview tehnologijom, jedan model sa fizičkom tipkovnicom… hmm a sada tablet, da volio bi i tablet, ali nekako mislim da ne bude konkurentan cijenom tako da…

  5. Ja ocekujem Phi sa 21 MP Pureview Lite u nadi da ce zaslon biti do 4.7 inca sve preko toga je ogomno(Phji je 21. slovo grčkog alfabeta :), a i onaj vide traje 21 sekundu, mada to najverovatnije nista neznaci ), vole bih kad bi nokia itzbacila monoblok smartfon sa fizičkom qwerty tastaturom, ili vertikalni slajder popout Dell Venue Pro, kao naslednika moje drage E6, monoblok je ipak malo verovatan jer WP 8 sa Moder Style UI-jem ne odgovara toj formi

  6. Mogao bi se pojaviti prvi WP8 s qwerty tipkovnicom nalik na E seriju,to bi bilo iznenađenje.Iako sumnjam u taj scenarij.Prije će predstaviti tablet i mobitel s 4,7″ max.Sumnjam i u pojavu 5″ moba.Lumia s pw tehnologijom,hm,0 bodova.Ali ajd neka me iznenade;)

Komentiraj

