Dolazi Cyan Lumia 920 u At&t!

At&t je upravo najavio kako oni imaju čast prvi predstaviti Lumije 920i 820 u svojim redovima na američkom tržištu i to u studenom. At&t je u svojoj objavi otkrio kako će Lumia 920 biti dostupna u žutoj, crvenoj bijeloj, crnoj ali i plavoj (cyan) verziji. Ovime su potvrđena nagađanja o tome hoće li Lumia 920 doći u najpopularnijoj boji nekog Nokia uređaja do sada.

Osim Lumije 920, At&t će u ponudi imati i lijepu Lumiju 820 također u istim bojama kao i Lumia 920. Oba uređaja ćese moći spajati na At&t 4G LTE mrežu.

Cyan Lumia 920 izgleda jednostavno izvrsno. Nokia je napravila pun pogodak s ovom nijansom plave boje.

Via

11 thoughts on “Dolazi Cyan Lumia 920 u At&t!

  1. Čini mi se da cyan postaje mainstream među bojama😉 Razlog za uzeti žutu kada sleti u naše krajeve🙂 AKO sleti… Idu mi na nerve više s tim… Ali što se ja nerviram, kao da imam love i za što, hahahahaha🙂 Anyway, da, slažem se, meni je ova boja ipak najljepša jer najmanje žiži. Decentna, a opet izvan crnobijelog svijeta.

  2. Imam battery cover u toj boji na Lumiji 710 i izgleda fantastično, i itekako mogu zamisliti cieli mob u cyanu mmmmmm mljac😀

  3. Moram priznat da mi se uopće ne sviđa ta politika “eksluzivnosti” koju provodi Nokia. Najpopularnija boja, i to samo u At&T? Zapravo, čini se da će Nokia Lumia 920 biti eksluzivna samo za At&T u SAD-u, bar na početku.
    Po meni, s obzirom na to kako stoje (jučer ste pisali o rasprodaji imovine) trebali bi se trudit da izdaju mobitele na što više operatera, da imaju što veću prodaju. Jer Nokia, koliko god je mi voljeli, a ni WP, trenutno nisu “in” i sumnjam da će samo zbog nje ljudi mijenjat operatere – ja sam veliki fan Nokie, ali ni ja to ne bi napravila, ne zbog mene, nego zbog obitelji i prijatelja zbog kojih i jesam na mreži na kojoj jesam.
    Nadam se da se ta eksluzivnost neće Nokiji obiti o glavu…

  4. Možda naslov sakriva glavnu vijest, a to je da će Lumia 920 biti dpstupna i u Cyan što nije najavljeno tamo 05.09 u New Yorku. Naravno da neće u toj boji biti ekskluzivno i samo na At&t. At&t je samo prvi u SAD-u koji će krenuti sa prodajom Lumija, dok će istovremeno Lumije istih boja doći i na Europsko tržište i ostala tržišta diljem planete. Ali također ne volim ekskluzivitet, premda je to danas In. Bilo bi bolje da Nokia ponudi svim operaterima Lumije po dobrim cijenama nego da bude prisutna samo kod jednih. Al opet to budi i konkurentnost operatera, odnosno otimanje korisnika dobrim uređajima i ponudama. Mi se u Hrvatskoj ne moramo brinuti jer T-mobile i Vodafone (Vip) su potpisali ugovore s Nokijom te će imati nove Lumije u ponudi. Jedini tko kiksa za sada je Tele2, koji ima jako slabu ponudu Nokia uređaja, premda u drugim zemljama ima nove Symbian i WP Nokije.

    • Bilo bi dobro da i kod nas budu sve boje, ali npr. nisam primijetila cyan Lumiu 900, čak ni u oglasniku? Ima li je kod nas uopće?
      Zato se bojim da možda ne bude ni svih dosad predstavljenih boja Nokije, a kamoli i cyan Lumie 920.

      A Tele 2, da, očajna im je ponuda Nokia.

      • Ma kod nas nije došla ni crvena Nokia 808. Da, nisam ni ja vidio Cyan Lumiu 900, čini mi se da je došla samo bijela i crna, dok je Lumia 800 bila dostupna u 4 boje (još i plava i roza u t-mobile). Nadam se da će Tele dobit Lumije, jer sam prošao sve mreže, a oni mi za sada najbolje odgovaraju.

      • Ma ja se iskreno nadam kako će ekskluziva trajat mjesec dva maksimalno jer se to neće dobro odrazit na poslovanje Nokije. Po meni je ekskluziva bila odličan posao za prve Lumije koje su nastupile na stranom tržištu ali sada kada je Nokia već dosta spominjana i poznata, takvo probijanje više nema smisla.

  5. I ja se nadam za Tele 2. Već sam im predložila na Facebooku da nabave Lumiu 920, odmah sljedeći dan nakon što je predstavljena.🙂

  6. Hehe, vidim da nisam jedini tko obasipa Tele2 upitima o Lumiji!😀 Neka, što nas je više to će možda i prije reagirati. Ali opet, ako moraju pratiti nekakve skrivene direktive iz “vrhova” mobilne i ine industrije džaba nama moljakati. Vidjet ćemo. Ja bih volio kada bi objavili više vražji datum i cijenu. Pa makar to bilo za pola godine, ali da barem znamo! Iako volim Tele2 zbog tarifa i svega, signal im je katastrofalan i oscilira užasno, barem meni na nekoliko mobitela koje sam isprobao (tako da eliminiram uređaj kao krivca). Spreman sam i na T-Hitlera preći, samo ako uopće nabave vražju Lumiu. Počeo sam sve naše operatere zasipati upitima sa svih mailova koje imam, ali svi mi govore isto – ne znamo, vidjet ćemo, javit ćemo… :S

Odgovori

