Lumia 920 već drugi tjedan najpoželjniji uređaj u Europi

Cijela Europa već drugi tjedan luduje za Lumijom 920 ako je vjerovati stranici Expansys. Tako je najjači model Windows Phone platforme zauzeo prvo mjesto na Expansys stranicama većih država Europe (Ujedinjeno Kraljevstvo, Njemačka, Italija, Francuska, Španjolska) . Međutim i manje države Europetakođer priželjkuju Lumiju 920 u svojim đepovima i torbama poput Nizozemske, Poljske, Švedske, Finske i drugih). Također je na prvom mjestu i kod Slovenaca.

Na stranicama još nije objavljena cijena uređaja kao ni datum isporuke.

Via

Oglasi

2 thoughts on “Lumia 920 već drugi tjedan najpoželjniji uređaj u Europi

  1. Ključan moment u tekstu je ovaj”ako je vjerovati stranici Expansys.”Jel nije to možda otišlo u propagandu i reklamiranje same stranice a ne Lumia?!Malo se napuhuju ti rezultati pretraživanja popularnosti a sam uređaj niti je u potpunosti vidljiv običnim korisnicima niti ga mogu za sada još do kraja tjedna isprobati a već je rasprodan?!Osobno,na neviđeno ne bih kupovao.Do sada prikazano premalo poznato.U početku sam bio više euforičan,sad sam malo već više prizemljen.

    • Iskreno, možda sam ja internetski nepismen ali nisam do prije par dana ni čuo za Expansys stranicu. Slična je našoj eKupi. Taj đir. A slažem se s terminom kupovanje na neviđeno, jer malo je do sada viđeno WP8 platforme da bi netko tko nije do sada koristio WP odmah prešao na njega. U duši sam Symbian fan i WP 7.5 me iskreno nije oduševio osim brzinom. Ali smatram da bi WP8 mogao biti puno bolji u odnosu na 7.5 i dobiti neke osobine Symbiana, poput pravog multitaskinga (do duše ne u potpunosti).

Odgovori

