Nokia Lumia 920 se prodaje strelovito diljem svijeta!

Već smo dosta pisali o samim Lumijama, a sad idemo malo govoriti o njihovoj prodaji. Imali ste prilike vidjeti kako se stvaraju redovi za nove Lumije ispred trgovina At&t operatera. Dobra vijest dolazi i iz Kine gdje je na njihovim Amazon stranicama Nokia Lumia 920 rasprodana u roku od 30 minuta. Nije poznato koliki volumen uređaja je rasprodan ali je poznato kako je cijena iznosila približno 450€.

Dobre videti dolaze iz UAE, gdje je također Nokia Lumia 920 nedostupna nakon što se prvi val uređaja rasprodao. Tu vijest je potvrdila Nokia UAE putem Twitter profila.

Također je lijepo vidjeti kako je Lumia 920 (kao i HTC 8X na žalost :)) rasprodana u Microsoftovoj trgovini Bellevue.

Dakle, svim onim skepticima koji ne vjeruju, Nokia je napravila veliki hit i Lumije se prodaju kao lude.

Zanima nas hoće li biti pomama za njima kod nas.

 

Via 1 / 2 / 3 

5 thoughts on “Nokia Lumia 920 se prodaje strelovito diljem svijeta!

  1. Pa, sudeći po komentarima ljudi po Facebook stranicama operatera naših, Nokije i sl, moglo bi biti… Ali ne znam koliko je od njih pravih fanova, a koliko onih kojima je svejedno i koje će umoriti čekanje pa će otići na HTC. :S Što je opet “dobro” za samu platformu, ali ne i za Nokiju, sadly…

      • Indeed…🙂 Ali imaš recimo one poput mene koji imaju trenutno WP uređaj (Samsung, nažalost) i čeznu za Lumiom i ne dolazi ništa drugo u obzir. Ja sam sasvim slučajno geek pa mi ne pada ništa drugo osim Nokie i uzeti jer sam pratio razvoj Lumia otkad su se pojavile pa do danas i znam prepoznati kvalitetu kad je vidim.😉 Da je barem Nokia bila u Windows Phone utrci kada sam kupovao svoj mob… Ali dam se kladit da ima i onih kojima je svejedno i koji neće pobožno čekati da se Nokia udostoji pohoditi i naše tržište. No eto, živim u nadi da će nas iznenaditi za Božić. To što HT govori da će imati 920tku početkom 2013. ne znači da ostali operateri ne mogu uraniti…😉

      • Ja sam Nokia manijak od davnih vremena, a da se Symbian nije ugasio ne bih razmišljao o Lumijama još neko vrijeme. Ali opet ko Nokijaš volio bih imati jednu Lumiju. A tako će vjerojatno i biti osim ako Nokia ne odluči izbaciti još jedan Symbian i malkice popraviti web preglednik.🙂
        A dosta ljudi ne bira uređaj po kvaliteti već samom izgledu pa se naknadno razočara ili razveseli u neke opcije bez kojih poslije ne može.
        Nokia ima odličan hardver koji je upotpunjen sada brzim WP8 softverom. I to je uspješna kombinacija.

  2. heh, kak se kod nas najavljuje Q1, sto traje do 3.mj, ja definitivno necu cekat cijelu vjecnost da se Lumia pojavi kod nas. Pokusat cu doc do nje, al ako mi Nokia ne zeli prodat nesto zuto, HTC bude.

Odgovori

