Video: Mynokiablog prezentira Nokiju Lumiju 920

Jay iz MyNokiaBlog-a je napokon dočekao dan i postao sretni vlasnik žute Nokije Lumije 920. Nokiju je dobio od Phone4U prodavača na ugovor od 38 funti mjesečno, što nije mala cifra.

Napravio je i nekoliko fotografija iznimno fotogenične Lumije 920 u žutom ruhu kao i nekoliko videa na kojima demonstrira novu Lumiju. U prvom videu je pokazao kako neispravno otvarati ladicu za SIM karticu (8 minuta videa), na opće zgražanje Nokia fanova. No čovjek je bio vidno uzbuđen pa mu opraštamo🙂.

Youtube

Pogledajte galeriju fotografija sjajno žute Lumije 920. Boja se stvarno ističe i lijepo izgleda, premda po vašim glasovima plava Lumia će biti najprodavanija i RH, ako uopće bude dostupna.

 

Nadalje je Jay snimio mali demo povezivanja Nokije Lumije 920 i bežičnog zvučnika Nokia Play360 putem NFC-a koji funkcionira jako dobro. Također primjetite kako je iznimno dobar zvuk vanjskog zvučnika na Lumiji 920.

Youtube

 

3 thoughts on “Video: Mynokiablog prezentira Nokiju Lumiju 920

  1. Ja sam danas postao ponosni vlasnik Nokia MD-11 mini zvučnika. Za moje potrebe, više nego savršeno!🙂 Ali jednog dana, hopefully, JBL-ov onaj s punjenjem i svime… Anyway, mene je tako srce boljelo kada sam gledao kako muči vratašca SIM-a, jooooj… :S

      • Imam samo jedan, ali namjeravam nabaviti i drugi, tako da imam stereo fino. Iako, nema potrebe. Fenomenalan je zvuk za tako malu stvar, bio sam strašno skeptičan, iskreno, jer nikad nisam čuo uživo kakav zvuk imaju, a nekako ne vjerujem zvučnicima koji nisu drveni i imaju poštene membrane i drive iza🙂 Ali oduševljen sam, čak i s ove Omnie 7 bez ikakvog equalizera je dobar zvuk.

        Htio sam MD-6, ali nisu ga imali, kaže lik u Mstoreu (jedva sam izdržao da ga ne pitam za 920tku jer bi me vjerojatno poslo u tri stričke pinine) da ga odavno nemaju, iako uredno stoji na stranicama…

        Ja sam se pribojavao da neće polomiti vratašca i da mu SIM neće htjeti sjedati unutra fino, bilo bi mi ga baš žao da si sjbe nov novcati mob, hehe.

Odgovori

